ποια εκδοση debian να βαλω?

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Fri Sep 7 14:44:47 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Τη φράση `κινούμενος στόχος' την ξέρεις;  Ε ένα τέτοιο πράγμα :-)

Ακριβώς! Όπως λέει και ένας φίλος μου, "Τι το έβαλες αυτό το πράμα να το
κάνεις.... Αφού δουλεύει!" :)
> Ο Μανώλης εννοεί, προφανώς, κάτι που βγάζει official release πιο
> πολλές φορές, που ενημερώνονται τα πακέτα του πιο συχνά, που δεν
> χρειάζεται να περιμένεις 2-3 χρόνια για να μπει το fancy γυαλιστερό
> KDE theme που σ' αρέσει, κοκ.

Αυτή την απάντηση έστειλα και στη λίστα, αλλά δεν έφτασε ποτέ. Γύρισε
πίσω και από αυτό που είδα, φαίνεται ο mail server της otenet να είναι
blacklisted!

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<linux-greek-users at lists.hellug.gr>
    (reason: 554 5.7.1 Rejected 195.170.0.77 found in safe.dnsbl.sorbs.net)

... while talking to iceberg.hellug.gr.:
<<< 554 5.7.1 Rejected 195.170.0.77 found in safe.dnsbl.sorbs.net

Αν δεν έρθει και αυτό το mail μάλλον δεν είναι τυχαίο...