[News] Office Open XML is Disapproved

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Sep 6 13:34:55 EEST 2007

ndemou at gmail.com wrote:

> δεν το είδα αλλά δεν μπορώ να πω ότι με σόκαρε το αναπάντεχο:
>
> Google search results:
> about 75 for "Κριτήριο αξιολόγησης" προκύρηξη υπουργείο "λειτουργικό σύστημα"
> about 66 for windows "Κριτήριο αξιολόγησης" προκύρηξη υπουργείο
> "λειτουργικό σύστημα"
> about 10 for -windows "Κριτήριο αξιολόγησης" προκύρηξη υπουργείο
> "λειτουργικό σύστημα"

Άδικα το συζητάμε, όσο οι περισσότερες κυβερνήσεις προσπαθούν να πάνε σε
ανοικτά πρότυπα και να πετάξουν την MS (ή έστω να της δώσουν να
καταλάβει ότι πρέπει και αυτή να  κινηθεί σε αυτά) τόσο εμείς
υποβαθμίζουμε και το ανοικτό λογισμικό και τα ανοικτά πρότυπα. Δείτε τι
γίνεται με το Linux στα σχολεία: Χρησιμοποιείται για τη διδασκαλία ενός
μαθήματος στα ΤΕΕ / ΕΠΑΛ (Λειτουργικά συστήματα) ενώ αφού υπάρχει
εγκατεστημένο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σχεδόν για κάθε τι. Και
ακόμα και αυτό αναμένεται να υποβαθμιστεί με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα.
Και φυσικά η διδασκαλία των υπόλοιπων μαθημάτων δημιουργεί χρήστες -
μαιμούδες όπως έχω ξαναπεί. Και στους διαγωνισμούς για νέα εργαστήρια
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πρέπει να προμηθευτούμε λογισμικό Microsoft και 2003 server
(αν προβλέπεται server).