[News] Office Open XML is Disapproved

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Sep 5 18:27:29 EEST 2007

On 9/5/07, V. Karavolas <vkaravol at vivodinet.gr> wrote:

> Kai h Ellada pshfise yper kanontas kapoia sxolia. Poion tha prepei na
> krajoyme
> mazika;

ίσως "το σύστημα": βλέπε εδώ[1] για το τι συνέβει στην Κύπρο
Για την ώρα δεν ξέρω ούτε πως μπορούμε να μάθουμε τι ακριβώς έγινε
στον ΕΛΟΤ. Στο site τους δεν έχει απολύτως τίποτα (ή είναι *πολύ* καλά
κρυμένο) Υπάρχει κανένας εδώ με επαφές?

[1] http://www.noooxml.org/forum/t-18535/cyprus-votes-yes

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651