Re: tool για αλλαγή root password σε πολλαπλά linux μηχανήματα;

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Sep 5 17:06:04 EEST 2007

On 9/5/07, Giorgos D. Pallas <gpall at ccf.auth.gr> wrote:
> Έστω ότι έχω Χ linux μηχανήματα και θέλω ένα τρόπο να μπορώ να αλλάζω
> root password σε όλα (έχουν κοινό root password).
> Υπάρχει κάτι σε στυλ script ή ψάχνω προς λάθος κατεύθυνση;
>
> Το ιδανικό για τις ανάγκες μου θα ήταν να δίνω από ένα από τα μηχανήματα:
> # change_pass new_pass
> και να αλλάζει σε όλα τα μηχανήματα που έχω δηλώσει στο script το root
> passwd...

θα πρότεινα να μην έχεις το ίδιο root password σε πολλά PC's  (αν
συνδέεσε με ssh δεν έχει και νόημα) αλλά it's your choice.

Το παρακάτω *ΙΣΩΣ* κάνει για το σκοπό σου:
http://www.ibm.com/developerworks/aix/library/au-satdistadmin/index.html?ca=drs-tp3307

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651