Ενημέρωση της εταιρίας για την προστασία από εκείνο το άσπρο με το μαστίγιο

P. Christeas p_christ at hol.gr
Mon Sep 3 23:37:44 EEST 2007

On Δευτέρα 03 Σεπτέμβριος 2007, Michael Iatrou wrote:
> Υποθέτω ότι το mail δεν εστάλη μόνο μια φορά, για να θεωρηθεί ενημέρωση,
> αλλά 3-4, που είναι σπάσιμο νεύρων και συνεπώς spam.
3-4....
.. τη βδομάδα!

Και, όπως έχω απαντήσει (χωρίς βέβαια cc: στην lgu) και στην hol αλλά και στην
ΕΕΤΤ, αμα σου λείπει ένα εκ των modem + καλώδιο τηλεφώνου + windoze, δεν
κινδυνεύεις καθόλου. Αυτό γιατί δεν το "ενημερώνουν" στους χρήστες;

Μήπως δηλ. αυτά τα mails εκτός από ότι ενοχλούν εμάς, τρομοκρατούν και τους
άσχετους χρήστες χωρίς λόγο; (= δαιμονοποιούν το internet)