Giannis Kozyrakis trv at freemail.gr
Mon Sep 3 03:29:05 EEST 2007

Panagiotis Palias wrote:

> Δεν το βρήκα κάτι τέτοιο στο internet η αλήθεια είναι. Όντως η βάση
> είναι utf-8 unicode και το backup σε cp1253. Όμως στο phpmyadmin δε
> βρίσκω στο characters sets and collations τέτοιο encode. Πρέπει να
> αλλάξω encode στο αρχείο; Αν ναι, πώς;

Επειδή το έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές γιαυτό το είπα κατευθείαν και
απέκλεισα λάθη sql ή στο backup κτλ.

Κάτι σαν iconv -f cp1253 -t UTF-8 backup.sql χρειάζεσαι, σε έμενα κάπως
ετσι δούλεψε τουλάχιστον.

Ενναλακτικά μπορείς να το ανοίξεις με κάποιο καλά editor για win (πχ
ultra edit, notepad++ ) και να κάνεις convert σε utf8.

Φυσικά χρειάζονται δοκιμές και πειραματισμός ;)

trv