MySQL: Duplicate entry for key

Panagiotis Palias palias at ath.forthnet.gr
Sat Sep 1 20:08:00 EEST 2007

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> * Giorgos Keramidas [2007-08-30 14:26]:
>
> Για την ακρίβεια, δεν είχε καθόλου charset, ούτε subject. Πιθανόν να
> φταίει αυτό:

Subject ξέχασα να βάλω εγώ από τη βιασύνη μου. Φταίει προφανώς το
webmail της forthnet.
> [...]
> εισαγάγεις NULL ή 0.  Το μήνυμα λάθους όμως λέει για '' που είναι το
> κενό string, δηλαδή όχι κάποιο απ' αυτά τα δυο. Φαντάζομαι ότι στο dump
> υπάρχουν όντως κάποιες κενές τιμές στο πεδίο αυτό - μια ιδέα είναι να
> ανοίξεις το αρχείο και να δεις τι ακριβώς περιέχει. Ακόμα και χωρίς να
> ξέρεις SQL, λογικά θα καταλάβεις περίπου τι γίνεται, και μπορείς να
> δοκιμάσεις να προσθέσεις κάποια τιμή στα πεδία αυτά με το χέρι.
>
> Οι οδηγίες της MySQL μπορούν να βοηθήσουν - για παράδειγμα εδώ υπάρχει η
> σύνταξη των εντολών που θα βρεις μέσα στο dump:

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι εμφανίζεται σε μία γραμμή που είναι
πριν και μετά από άλλες παρόμοιες γραμμές.
Δοκίμασα να το βάλω καρφωτό μέσω της MYSQL μήπως έφταιγε κάτι στο script
που χρησιμοποιούσα για τις πολύ μεγάλες βάσεις. (>100ΜΒ)

root at sardela:/etc# mysql -u root -p -h localhost sv1bkng_sv1grc <
/tmp/phpbb_db_backup.sql
Enter password:
ERROR 1062 (23000) at line 179520: Duplicate entry 'åîåôüóåùí' for key 1

Η γραμμή που χτυπάει το λάθος είναι η 2η από τις 3 που παραθέτω, πολύ
πιο πάνω από αυτές υπάρχουν πολλές άλλες τέτοιες γραμμές, που όμως δε
βγάζουν λάθος.

INSERT INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_id, word_common)
VALUES('ÌÑÏÕÌÉÄÇÓ', '180693', '0');
INSERT INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_id, word_common)
VALUES('åîåôüóåùí', '1843', '0');
INSERT INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_id, word_common)
VALUES('åììáíïõçë', '3453', '0');

Δηλαδή στο link που μου έδωσες δεν κατάλαβα αν φταίει όντως κάτι, μιας
και το συντακτικό είναι σωστό.