Πρόβλημα με backquote σε Slackware 12.0

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Tue Oct 30 23:14:47 EET 2007

On Tue, 30 Oct 2007, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:

> Με άλλα λόγια, πατάς το "`" και δεν εμφανίζεται τίποτα, γιατί το πλήκτρο
> έβγαλε το σύμβολο dead_grave και όχι το grave που αντιστοιχεί στο
> χαρακτήρα "`". Στο σημείο αυτό περιμένει τι θα πατήσεις μετά. Αν
> πατήσεις άλλη μια φορά το ίδιο πλήκτρο ή το space, εμφανίζεται η
> ελληνική βαρεία που λέγαμε...

Υπάρχει και άλλο πρόβλημα βέβαια: Αν ΟΝΤΩΣ χρειάζεται κανείς να γράψει σε
μια γλώσσα όπου χρειάζονται τονούμενοι λατινικοί χαρακτήρες και έχει
el_GR.UTF-8 locale, πατάει τόνο + γράμμα και (δεν) εμφανίζεται ένα
ωραιότατο τίποτα... :(

> Οι παραπάνω γραμμές του el_GR.UTF-8/Compose έχουν μια κάποια λογική αλλά
> τελικά μάλλον προβλήματα δημιουργούν - θα στείλω αναφορά σφάλματος να
> τις αλλάξουν ώστε να βγάζουν το απλό backquote.

Δεν αρκεί αυτό - see above! Εκτός από το προφανέστατο πρόβλημα του shell
scripting κτλ...

> Υπάρχει μια άποψη μάλιστα ότι δε δικαιολογείται ξεχωριστό
> el_GR.UTF-8/Compose, θα έπρεπε ανεξάρτητα με το locale να ισχύει το ίδιο
> Compose για λόγους ομοιομορφίας και αποφυγής εκπλήξεων.

Θα συμφωνούσα, για να μη βάζουμε στο el_GR.UTF-8/Compose έναν έναν τους
υπόλοιπους χαρακτήρες, που στο κάτω κάτω της γραφής δεν ανήκουν στην
ελληνική γλώσσα...

> * Vivia Nikolaidou [2007-10-29 23:49]:
>
> Δε χρειάζεται να κάνεις overwrite το Compose της διανομής, μπορείς απλώς
> να φτιάξεις στο home directory ένα αρχείο με όνομα .XCompose που να
> λέει:
>
> include "/usr/share/X11/locale/en_US.UTF-8/Compose"

Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!! :)))))))

Βίβια

---

"Where is the life that we have lost in living?
 Where is the wisdom that we have lost in knowledge?
 Where is the knowledge that we have lost in information?"

OEO;