VMware Help?

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Oct 30 22:59:52 EET 2007

On Tue, 2007-10-30 at 17:23 +0200, Calliope-Louisa T. Sotiropoulou
wrote:

> Εννοώ την ενεργοποίηση των shared folders από τα settings "shared folders -
> enabled" και την επιλογή κάποιων folders με ένα όνομα για να γίνουν shared
> με την VM. Στο smb4k δε βρίσκει κάτι. Σαν Network Connection έχω επιλέξει
> Bridged (αν και δοκίμασα και με τα υπόλοιπα και δεν είδα διαφορά). H VM
> παίρνει κανονικά ip και βλέπει το gateway όμως εξακολουθώ να μη βλέπω
> καθόλου τα shared folders. Έχεις ιδέα τι μπορεί να φταίει;

Αν δεν κάνω λάθος, τα shared folders και διάφορες άλλες παρόμοιες
ευκολίες δεν έχουν ισχύ σε «bridged mode», κατά το οποίο υποτίθεται ότι
θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μια σύνδεση δικτύου μεταξύ της εικονικής
κάρτας δικτύου του virtual machine και μιας bridge που θα έχει
δημιουργηθεί στον host (PC) και στην οποία θα είναι συνδεδεμένη η
πραγματική κάρτα δικτύου του host, η οποία συνδέεται με το υπόλοιπο LAN,
και μια εικονική κάρτα δικτύου του host, η οποία εικονικά συνδέεται με
την κάρτα δικτύου του virtual machine.

Με άλλα λόγια, σε bridged-mode το VM είναι μια δικτυακή συσκευή, η οποία
συμμετέχει στο πραγματικό LAN και μπορεί να μοιραστεί καταλόγους μέσω
SAMBA, ftp, http κτλ.

Το παραπάνω είναι ο τρόπος που απαιτεί τις περισσότερες ρυθμίσεις. Αν ο
στόχος είναι να κάνεις κάτι στα γρήγορα, θα έλεγα ότι το bridged-mode
δεν είναι η πιο καλή επιλογή.

Έχω καιρό να ασχοληθώ, οπότε αν κάτι από τα παραπάνω είναι λάθος,
λυπάμαι πολύ.