Πρόβλημα με ελληνικό volume id στον gnomebaker

Πρεκατές Αλέξανδρος aprekates at gmail.com
Tue Oct 30 18:09:02 EET 2007

Έχω etch stable και προσπάθησουσα να γράψω dvd δεδομένων (για πρώτη
φορά)με το gnomebaker. To λάθος που επερνα συνέχεια είναι

Executing 'genisoimage -gui -V Δίσκος δεδομένων
GnomeBaker -A GnomeBaker -p root -iso-level 3 -l -r -hide-rr-moved -J
-joliet-long -graft-points
--path-list /home/tmpGnomeBaker/gnomebaker-8GPQ0T | builtin_dd
of=/dev/hda obs=32k seek=0'
genisoimage: Volume ID string too long
:-( write failed: Input/output error

Από τι φαίνεται τελικά φταίει το όνομα του τόμου
το οποίο μπορεί να αλλάξει πριν την εγγραφή
και το οποία αρχικά περιέχει ελληνικά
.
Οπότε πατώντας εγγραφή εμφανίζεται το πλαίσιο διαλόγου:
  Δημιουργία dvd δεδομέων
Και στην καρτέλα Πληροφορίες δίσκου είναι

Ταυτότητα τόμου:Δίσκος δεδομένων GnomeBaker

Άμα αλλάξει σε αγγλικά ολα ΟΚ.

Βασικά δοκίμασα το kb3 και δούλευε και μετά το υποψιάστηκα
ότι δεν φταίει το dvd. Δεν ξέρω , αλλά έχασα ώρες σε αυτό το
πράγμα...:-(  Απλά ήθελα να μάθω αν το αντιμετώπισε και άλλος
και πως μπορώ να το αλλάξω αυτόματα.

							ΑΠ.

ΥΓ: κατά την έρευνα μου έπεσα πάνω και στην διαμάχη cdrkit cdrtools!!
Καλά σε λίγο με τις τόσες διανομες και τις τόσες άδειες θα γίνουμε
σαν τις δεκάδες ομάδες μοναχών του μεσαίωνα που η κάθε είχε
το ''χωράφι της'' Όχι και τόσο ωραία προοπτικη. Μάλιστα εδώ μιλάμε
για πρόβλημα που αφορά βασικό κομμάτι του λογισμικού και έγινε πρίν από
1-2 χρόνια..
http://cdrecord.berlios.de/new/private/linux-dist.html