VMware Help?

Calliope-Louisa T. Sotiropoulou clsfox at gmail.com
Tue Oct 30 10:22:29 EET 2007

> From: Giorgos D. Pallas [mailto:gpall at ccf.auth.gr]

> Εγώ τρέχω Debian Lenny πάνω σε VMWare στημένο σε Debian Lenny (Lenny =
> testing). Σου κάνει;
>
> Γ.

Χρειάζομαι κάτι πιο απλό, χρησιμοποιώ Mandriva 2007 32bit στο VMware πάνω σε
Windows XP (για λόγους συμβατότητας με το πανεπιστήμιο) και για κάποιο λόγο
δε βλέπω με κανέναν τρόπο shared folders από τα Windows. Αναρωτιόμουν αν
εκτός από τις προφανείς ρυθμίσεις στα settings υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει
να αλλάξω για να δω τα shared folders στο /mnt.

Λουίζα Σ.

Checked by AVG Free Edition.
9:28 πμ