Σειρά εκτέλεσης των cronjobs

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Oct 29 22:22:54 EET 2007

On Mon, 2007-10-29 at 11:44 +0200, Christos Ricudis wrote:

> [...]
>         After  word  splitting, unless the -f option has been set, bash
> scans each word for the characters *, ?, and [.  If one of these characters
> appears,  then  the word  is regarded as a pattern, and replaced with an
> alphabetically sorted list of file names matching the pattern.
>
> (from man bash).
>
> (Eimai periergos na dw ti kanei h readdir alla bariemai na dokimasw).
>
> This has been historically true with sh, kai polla 'unixisms' basizontai
> s'ayto - olo to system v initialization basizetai sto gegonos oti ta scripts
> sto /etc/rc?.d/ ektelountai me alfari8mhtikh seira.

Ομολογώ ότι δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο θεμελιώδες είναι το ότι το
wildcard συνεπάγεται επιστροφή αποτελεσμάτων σε αλφαβητική σειρά. Είναι
από τα πράγματα που «πίστευα πως σίγουρα συμβαίνουν, αλλά φοβόμουν να
ρωτήσω για να είμαι απολύτως βέβαιος» :)

Έχω ήδη αρχίσει και αισθάνομαι «καταναγκαστικός», επειδή στο τέλος ενός
script στο cron.daily που κάνει backup τα logs της μορφής πχ 'maillog%Y%
m.gz' εκτελείται ένα python script το οποίο δημιουργεί με τη σειρά του
ένα δευτερεύον shell script, το οποίο είναι κάπως έτσι:

   zcat \
      maillog200701.gz \
      maillog200702.gz \
      ... \
      maillog200709 \
      > maillog_all

ώστε να είναι "σίγουρο" ότι, όταν θελήσω να ενώσω όλα τα maillogs, αυτό
θα γίνει σωστά.

Φυσικά μετά από αυτή τη συζήτηση αυτό είναι ο ορισμός του "περιττού",
καθώς το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο με το:

zcat maillog*.gz > maillog_all

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις