προβλήματα κατά την σύνδεση με security.debian.org

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Oct 29 13:28:51 EET 2007

On 2007-10-29 12:17, Giorgos D. Pallas wrote:

> Πως χρησιμοποιείς το routerάκι σου; Σαν bridge οπότε το ppp το σηκώνει
> το linux σου, ή σαν router οπότε το ppp το σηκώνει ο router και εκεί
> βάζεις και τα username και password σου;
>
> Δοκίμασες να πας με browser και να κατεβάσεις manually κάποιο πακέτο απο
> το securiτy να δεις τι θα γίνει;

Το router μου σηκώνει την σύνδεση. Εκεί έχω καθορίσει το username και
password. Ο υπολογιστής «βλέπει» το router με gateway και ορισμένα τα
primary και secondary DNS.

Ένα από τα πακέκα που προσπαθεί να κατεβάσει είναι το
'xserver-xorg-core'. Ιδού το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μου να το
κατεβάσω με wget. Στο 92% πέθανε και η σύνδεση...