προβλήματα κατά την σύνδεση με security.debian.org

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Oct 29 12:17:55 EET 2007

On 2007-10-29 11:33, Giorgos D. Pallas wrote:
> Thanos wrote:
[...]
> Εχω εγώ εδώ και μια εβδομάδα Forthnet (και Debian) και δεν έχω κάτι
> ανάλογο... Δηλαδή δεν πέφτει ποτέ άλλοτε; Μόνο όταν πάει στο security;;;
> Πραγματικά θα ήθελα να το δω αυτό από κοντά...

Πρόβλημα με συνεχείς αποσυνδέσεις δεν είχα ποτέ. Το να κατεβάσει, να
διακόπτεται και να επανασυνδέεται συμβαίνει μόνο όταν κάνω update το
Debian και χρειάζονται πακέτα από το security.debian.org. Άλλες φορές η
διακοπή γίνεται μια φορά και μετά κατεβάζει μέχρι το τέλος ή άλλες (όπως
σήμερα το πρωί) οι αποσυνδέσεις είναι διαρκείς μέχρι να ληφθούν όλα τα
πακέτα από το security.