Unable to resize partitions

muz muz at diktio.org
Mon Oct 29 10:51:06 EET 2007

Giannis Stoilis wrote:

> Το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές και ουδέποτε μου δημιούργησε πρόβλημα.
>
> To partition magic από την άλλη, μου έχει προκαλέσει μπελά τουλάχιστον
> δύο φορές στο παρελθόν, οπότε απλά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ.

Δε νομίζω πάντως να βοηθήσει. Και το gparted το ntfsresize χρησιμοποιεί.
Η πιο σίγουρη λύση είναι backup, επανεγκατάσταση windows σε νέα
partitions και εγκατάσταση linux μετά. Πιθανώς να υπάρχει σοβαρό
πρόβλημα με το partition table, αν και συνήθως αυτά τα φτιάχνει το
partition magic. Επίσης, παίζει να έχει αρχίσει να χαλάει ο σκληρός.
Δοκίμασε ένα chkdsk DISK: /r  (όπου DISK, το γράμμα του σκληρού) από τα
windows μήπως δείξει κάτι σχετικό με το σκληρό και πες του φίλου σου να
κάνει κανά backup όσο είναι καιρός καλού κακού. Ένα πρόσφατο backup,
ποτέ δεν έβλαψε κανέναν.