modem / router + voip gateway

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Sat Oct 27 21:14:17 EEST 2007

Sotiris Kazakis wrote:
> Καλησπέρα στην λίστα.
>
> εδώ και καιρό ψάχνω για μια λύση ώστε να μπορώ να χρησιμοποιών αξιόπιστα
> voip από το σπίτι χωρίς pc.
>
> 1. Λύση :
> πρόσφατα βρήκα αυτό :
>
> http://www.netcomm.com.au/VoIP/NB9W_new.php
>
> στοιχίζει 244$ (με την μεταφορά) ~ 170€.
>
> 2. Λύση :
> modem / router πχ D-Link, linksys κλπ ~80 € +
> τηλέφωνο SIEMENS C450 IP ~ 100 €     ==> Σύνολο 180 €
>
> Σαν κόστος είναι λοιπόν είναι το ίδιο. βέβαια η πρώτη λύση έχει QoS για
> το voip και γενικά είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλω (μια συσκευή με πολύ
> [...]

Εγώ το έχω λύσει με
Zyxel 660HW==> 100 Euro
Linksys(Sipura κοινώς) SPA (SIP to Analog Adapter)==> 50 Euro
Μια τηλεφωνική συσκευή(είχα μία καλή περισσευούμενη)

Και τα 2 έχουν αρκετά καλή διαχείριση(το Linksys φτάνει να κάνει παπάδες
αμα ξέρεις τι κάνεις.Ευτυχώς έχει και απλούστερο interface) , το zyxel
έχει SIP ALG και υποτίθεται οτι έχει QoS αλλά ως γνωστόν QoS που το
κάνει η μία πλευρά δεν έχει και πάρα πολύ νόημα.

Από εκεί και πέρα νομίζω εκεί τριγύρω θα κινηθείς.