Infrared σε Slackware 12.0 σε laptop HP/Compaq N610C

costas at freemail.gr costas at freemail.gr
Fri Oct 26 23:02:55 EEST 2007

Ξανά καλησπέρα,
έχει κανείς υπόψη του πώς θα ενεργοποιήσω το infrared Slackware 12.0 σε laptop HP/Compaq N610C. Έψαξα στο δίκτυο, στα howtos  δε βρήκα κάτι που να μου λύσει το πρόβλημα. Μόνο κάποιες ιδέες πήρα για το σε ποιά κατεύθυνση να πειραματιστώ αλλά ούτε τα πειράματα έδωσαν αποτέλεσμα (μέρος τους ήταν και η εντολή με τα backquotes μπας και τσιμπήσω τον driver για το infrared, μιας και δεν ξέρω τί chipaki έχει).

Ευχαριστώ
Κώστας