Πρόβλημα με backquote σε Slackware 12.0

costas at freemail.gr costas at freemail.gr
Fri Oct 26 22:56:03 EEST 2007

Καλησπέρα,
έχω Slackware 12.0 και έχω ένα περίεργο πρόβλημα με τα backquote μέσα στα Χ.
Δίνω την παρακάτω εντολή for i in * ; do /sbin/modprobe ` echo $i | cut -d . -f 1 ` ; done
μέσα σε κάποιο κατάλογο με modules (καθώτι τα αρχεία των modules έχουν κατάληξη
.ko). Το αποτέλεσμα που παίρνω είναι το παρακάτω:
cut: `: Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος
FATAL: Module ` not found.

και αυτό το ζευγάρι από εξόδους το παίρνω για κάθε όνομα αρχείου που κάνει match το *.

Δίνω την ίδια εντολή, από τον ίδιο κατάλογο στην κονσόλα και δουλεύει τέλεια.
Δοκίμασα μήπως το ενοχλούν τα ελληνικά (έχω LANG=el_GR.UTF-8 και το άλλαξα για δοκιμή σε en_US) και κάνει τα ίδια.

Έχω δοκιμάσει την εντολή έχοντας γίνει root  με δυο διαφορετικούς τρόπους:
su και
sudo -s
Καμία διαφορά!

Καμία ιδέα; Προφανώς δεν είναι σοβαρό πρόβλημα (αφού τελικά από κονσόλα κάνω τη δουλειά μου) αλλά για το γαμώτο και γιατί, εντάξει εδώ το κάνω για έναν πολύ ειδικό λόγο και δεν πρόκειται να το κάνω συχνά. Αν όμως τα backquotes έχουν αυτή την τρελή συμπεριφορά, προφανώς και θα υπάρξουν άλλες ποιό "καθημερινές" εντολές
που θα χτυπάνε.
Το πρόβλημα πάντως είναι αρκετά τρελό, αν σκεφτεί κανείς ότι ακόμα και σε cygwin είμαι σε θεση να δώσω τέτοιες και ακόμα ποιό σύνθετες εντολές, με backquotes και backquotes μεσα σε backquotes (escaped) και κάποια φορά έφτασα να έχω κάνει 3 επίπεδα nested backquotes. Ε! να παίζει το ριμάδι σε cygwin και να μην παίζει σε native linux/X, είναι μεγάλο σπάσιμο!!!

Έψαξα κάμποσο στο google όπου δε βρήκα απάντηση στο περίεργο πρόβλημα αλλά βρήκα μια εναλλακτική λύση, την οποία δοκίμασα και δουλεύει:
Αντί ΧΧΧΧ ` ΥΥΥΥΥ ` κλπ, δίνεις ΧΧΧΧ $( ΥΥΥΥΥ) και είσαι ΟΚ.
Το ερώτημα πάντως για την τρελή συμπεριφορά παραμένει

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Κώστας