Ανακοίνωση hellug φόρουμ

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Oct 22 14:24:39 EEST 2007

On Mon, 2007-10-22 at 11:48 +0100, Apollon Koutlidis wrote:

> Την έκφραση "την υπογραφή σου και το /βιολί/ σου να προσέχεις που τα
> βάζεις" την έχεις ακούσει υποθέτω.

Είναι το σλόγκαν μου. Μερικές φορές όμως, η υπερβολική ενασχόληση με την
υπογραφή έχει ως αποτέλεσμα το /βιολί/ να μένει ξεκούρδιστο. Με άλλα
λόγια, δεν χρειάζεται να κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη χωρίς _σοβαρό_λόγο_,
αλλά ας την ευχαριστηθούμε κάνοντας κάτι εποικοδομητικό.

>  Ο Νίκος - πολύ σωστά - δεν βιάζεται
> να αποδεχτεί EULAs που δεν έχει πρώτα διαβάσει ώστε να είναι σίγουρος
> ότι δεν του ζητάν το πρωτότοκό του. Ποια είναι η δική σου αντίρρηση;

Αν ακόμα μιλάμε για εγγραφή σε ένα φορουμ και όχι για την υπογραφή
συμφωνίας για αγορά F-16, ... ομολογώ κ. Πρόεδρε ότι δεν έχω καμιά
αντίρρηση. Ας κάνει ο καθένας ό,τι τον φωτίσει ο Θεός. Αυτά από εμένα :)