Ανακοίνωση hellug φόρουμ

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Mon Oct 22 13:47:22 EEST 2007

Μια πρόταση για αλλαγή:
Το

«Συμφωνείτε ότι κατά την χρήση σας αυτού του φόρουμ ότι δεν θα δημοσιεύσετε
υλικό το οποίο είναι λανθασμένο, επιβλαβές, ανακριβές, καταχρηστικό, χυδαίο,
πρόστυχο, σεξουαλικής φύσης ή απειλητικό.»

να γίνει

«Συμφωνείτε ότι κατά την χρήση σας αυτού του φόρουμ δεν θα δημοσιεύσετε εν
γνώση σας, υλικό το οποίο είναι λανθασμένο, επιβλαβές ή ανακριβές. Επίσης ότι
δεν θα δημοσιεύσετε υλικό το οποίο είναι καταχρηστικό, χυδαίο, πρόστυχο,
σεξουαλικής φύσης ή απειλητικό.»

Μόλις διαπίστωσα ότι σε ένα post έχω κάνει ένα λάθος· οπότε το υλικό που
δημοσίευσα είναι ανακριβές. Μήπως θα έπρεπε να μου επιβληθούν κυρώσεις; :)

Παρεμπιπτόντως, πως κάνω edit (τροποποίηση σε) κάποιο post μου; Δε βρήκα (ή
δεν είδα) κάτι σχετικό...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html