Ανακοίνωση hellug φόρουμ

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Oct 22 13:37:57 EEST 2007

On Mon, 2007-10-22 at 12:10 +0300, ndemou at gmail.com wrote:

> απόσπασμα των όρων: "Οι υπεύθυνοι του φόρουμ επίσης διατηρούν το
> δικαίωμα αποκάλυψης της ταυτότητάς σας (ή άλλης σχετικής πληροφορίας
> που συλλέγεται από την υπηρεσία αυτή) σε περίπτωση που γίνει κάποιο
> επίσημο παράπονο ή νομικές ενέργειες που θα προκύψουν από οποιαδήποτε
> κατάσταση προκληθεί από την χρήση σας αυτού του φόρουμ.
> Για κάθε δημοσίευσή σας καταγράφεται η διεύθυνση IP σας για την
> περίπτωση που θα σας απαγορευτεί η πρόσβαση σε αυτό το φόρουμ ή θα
> πρέπει να ενημερωθεί ο τηλεπικοινωνιακός σας πάροχος. Αυτό θα συμβεί
> [...]

Καταρχήν να διευκρινίσω ότι δεν εκπροσωπώ ούτε φιλοδοξώ να εκπροσωπήσω
το φορουμ ή κάποιον από τους admins/moderators, αλλά τα παρακάτω είναι
αποκλειστικά προσωπικές απόψεις.

Κι εγώ έχω αναρωτηθεί πολλές φορές για παρόμοια πράγματα. Από την άλλη
όμως, έχοντας διαβάσει κάμποσες φορές όρους χρήσης σε διάφορα άλλα sites
νομίζω ότι οι όροι είναι οι _τυπικοί_ που ισχύουν παντού. Μπορεί να
φαίνονται πολύ "_γενικοί_", αλλά θεωρώ πως για να υπάρχουν παντού σχεδόν
αυτούσιοι, μάλλον η πράξη έχει δείξει ότι έτσι πρέπει να γράφονται:
 * για να προφυλάξουν το site
 * για να δώσουν το πάνω χέρι στους admins αν κάποιος βάνδαλος
εκμεταλλευτεί κάποιον όρο που είναι "χαλαρός", το οποίο είναι σωστό.

Προσωπικά, όταν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με κάποιον στραβό χρήστη,
προτιμώ να έχει το πάνω χέρι ο διαχειριστής. Φυσικά, ευελπιστούμε όλοι
να μην αρχίσουν oi admins να μας "δίνουν στεγνά" για τυπογραφικά λάθη
(λανθασμένο/ανακριβές υλικό κτλ) :D

Αλλά ο λόγος που έγραψα όλα τα παραπάνω ήταν για να σε ρωτήσω τελικά:

ΤΙ έχεις σκοπό να κάνεις στο φορουμ Νίκο και σε απασχολούν τα παραπάνω
ζητήματα τόσο πολύ; :)

Η γνώμη μου είναι να μην κάνεις συνεχώς τη ζωή σου δύσκολη.

Να επαναλάβω για ορισμένους που δυσκολεύτηκαν να καταλάβουν ότι δεν
εκπροσωπώ ούτε φιλοδοξώ να εκπροσωπήσω το φορουμ ή κάποιον από τους
admins/moderators, αλλά τα παραπάνω είναι αποκλειστικά προσωπικές
απόψεις.