Ανακοίνωση hellug φόρουμ

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Oct 21 15:58:55 EEST 2007

On Fri, 2007-10-19 at 13:47 +0300, Giannis Stoilis wrote:
> Αξιότιμοι κύριες και κυρίες,
>
> το φόρουμ του HELLUG είναι πλέον γεγονός! Σηκωθείτε από καρέκλες,
> πολυθρόνες, ντιβάνια, κρεββάτια και τραπέζια, και ελάτε να γραφτείτε
> και να το δοκιμάσουμε.
>
> Η διεύθυνση είναι http://forum.hellug.gr/

Να γράψω και από εδώ τα συγχαρητήρια για την κίνηση αυτή.

Αν και δε νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν ιδιαίτερα, θεωρώ πως πρέπει να
το αναφέρω: Πριν καιρό είχα γράψει στη λίστα ότι τα φορουμ δεν με
έπειθαν ότι μπορούν να προσφέρουν κάτι περισσότερο από μια mailing-list
ή newsgroup. Τους τελευταίους μήνες, έχοντας αρχίσει να είμαι πιο
ενεργός σε διάφορα φορουμ, η γνώμη αυτή άλλαξε και η ανωτερότητά τους
_συνολικά_ στην παροχή ή εύρεση community-based support και στη
διεύρυνση της κοινότητας είναι για εμένα πλέον αδιαμφισβήτητη.

Οπότε, αν και δεν είμαι μέλος, θεωρώ την κίνηση αυτή από τις
σημαντικότερες που έχει κάνει ο HELLUG.