Emacs Xft και ελληνικά (χάλια) fonts

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Fri Oct 19 14:36:10 EEST 2007

On Fri, 19 Oct 2007, Argiris Mokios wrote:

> ακόμα δεν ξέρω γιατί, αλλά είπα να δοκιμάσω την έκδοση του emacs με
> υποστήριξη σε xft. Φαντάστηκα ότι αφού πλέον παίζει με unicode και
> υπάρχουν ttf και otf με ελληνικά όλα θα πάνε μια χαρά. Δυστυχώς, έχω
> πολύ μεγάλη φαντασία και μετά από το compile αποδείχτηκε ότι ίδια fonts
> που δουλεύουν μια χαρά (ελληνικά/λατινικά) στο XeTex λειτουργούν μόνο με
> λατινικά για στον emacs. Οι ελληνικοί χαρακτήρες φαίνονται, αλλά είναι
> άθλιοι. Μήπως έχει κανένας καμιά ιδέα;

Έχω μια υποψία, αλλά δεν ξέρω αν θα διορθώσει το πρόβλημα.

Πήγαινε σε κάποιο directory που έχει ωραίες ελληνικές γραμματοσειρές (ttf
κατά προτίμηση!) ως root και κάνε το εξής:

mkfontdir -o fonts.dir
mkfontscale -o fonts.scale
fc-cache -fv

Αν αυτό το directory το έχεις στο xorg.conf σου ως FontPath , δε χρεάζεται
να κάνεις τίποτα άλλο. Αν δεν το έχεις, πρέπει να το προσθέσεις και, ή να
ξαναξεκινήσεις τον Χ σου, ή να μείνεις στο directory με τις γραμματοσειρές
και να γράψεις τα εξής (ως απλός χρήστης τώρα) :

xset +fp `pwd`
xset fp rehash

Ξαναξεκίνα τον emacs και δες αν παίζει...