Notice all mouse gurus/gamerz under X.org 7.3

DJ Art djart at linux.gr
Thu Oct 18 19:50:36 EEST 2007

Χθες αναβάθμισα τα X.org μου από 7.2 σε 7.3 μόνο και μόνο για να χάσω τα
extra κουμπιά του mouse και να μου σπάσουν τη σημερινή ημέρα ....

Ξαφνικά λοιπόν, δε δουλεύουν τα buttons 6 7 του mouse. Το σετάρισμα που
είχα εδώ και καιρό (αιώνες) είναι το κόλπο με το xmodmap + imwheel για
bind του Alt + Left/Right στα extra mouse buttons.

Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία, ή να συνεχίσω να ξεψυρίζω το Google ?

( Για όσους νιώθουν πως χάνουν επεισόδια, δείτε εδώ:
http://wiki.archlinux.org/index.php/Get_All_Mouse_Buttons_Working
http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Advanced_Mouse/Individual_Configurations

Τα 7.3 κατά μία έννοια είτε κάνουν obsolete τα παραπάνω είτε πρόκειται
για bug
)

Μια πρώτη αναζήτηση στο google, επέστρεψε αυτό:
http://groups.google.com/group/linux.debian.bugs.dist/browse_thread/thread/d168042aa321d782/235e33e664d66e7e?lnk=raot

το οποίο μιλάει για bug, αλλά μέχρι να το δώ καταχωρημένο στο bugzilla
των ίδιων των X.org, κρατάω μια επιφύλαξη.

Πάντως, αυτό που γράφει για τη ροδέλα στα παιχνίδια, ισχύει :(
Η ροδέλα δεν παίζει στα games (ευτυχώς παίζει στο desktop βέβαια).

Συνεχίζω να ψάχνω. Αν βρώ κάτι, θα το κάνω reply εδώ. Εκτός αν το
επιβεβαιώνει κάποιος άλλος, οπότε κάνω ΤΩΡΑ downgrade σε 7.2 και
όχι μετά από 1 ώρα :-P

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?