nautilus problem

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 15 11:50:13 EEST 2007

On 2007-10-13 21:26, Giorgos Pallas <gpall at ccf.auth.gr> wrote:
> Τέλος, αν θέλει κανείς που γνωρίζει, ας μου εξηγήσει για ποιο λόγο οι
> εταιρίες κρατάν κλειστό τον κώδικα των drivers τους. Hardware δεν
> πουλάνε;

Η επίσημη δικιολογία είναι 'επειδή έχουμε υπογράψει non-disclosure
agreement με τον τάδε vendor να μην αποκαλύψουμε πώς παίζει το δείνα
κομμάτι από hardware, κι αυτό δε μπορεί να γίνει αν ο driver είναι open
source ή free software'.

Ο πραγματικός λόγος είναι, συνήθως, ότι έχουν κάνει outsource το
development των Windows drivers σε ένα mega-corporation που βασανίζει
μικρούς Κινέζους με μαστίγια μέχρι να βγάλουν όπως-όπως ένα win32 driver
που να 'ψιλοπαίζει', και το κόστος ενός αληθινού research & development
department είναι απαγορευτικά υψηλό για τις προβλέψεις που έχει κάνει
ένας ακριβοπληρωμένος CFO για το τρίτο τρίμηνο του 2008 :P

Σε ικανοποιεί μια τέτοια απάντηση ή θα προτιμούσες να ψάξουμε στο Google
για όλα τα αντίστοιχα threads του Groklaw;