nautilus problem

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 12 18:52:50 EEST 2007

On 2007-10-12 18:47, Nikos Kouvaris <nkoub at chem.demokritos.gr> wrote:

> σορυ, ελλε ειμαι νεοσ στο linux
> strace -p 4648
> ?

Ναι, ακριβώς.

Επειδή το log που θα βγάλει η strace θα είναι, λογικά, τεράστιο,
καλό είναι να της δώσεις κι ένα 'output file':

        strace -o logfile -p PID

Μόλις μαζέψεις κάμποσα KB από log, ανέβασέ τα κάπου (π.χ. στο
paste.lisp.org ή σε κάποιο άλλο μέρος που έχεις HTTP accecss), και
στείλε μας το link.

ΜΗΝ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ATTACHMENT ΜΕΡΙΚΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ KB ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ :-)