2 ερωτήσεις σε μία Quad core & rdiff-backup

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Thu Oct 11 22:14:09 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Είσαι σίγουρος ότι το destination directory πρέπει να ξεκινάει με '/'?

Αλλά πως να είναι;

Η αλήθεια είναι την εντολή την είχα ξανατρέξει στο παρελθόν. Δούλεψε.
Την έτρεξα και μερικές φορές ακόμα και εκανε "update" το backup.

Κάποια στιγμή μου έβγαζε αυτό το λάθος. Μετά απο δοκιμές το
/opt/backup/svn το έκανα mv σε /opt/backup/svn1 και ξαναέτρεξα την
εντολή και ξαναέκανε ένα dir svn μέσα στο /opt/backup/.
Τώρα (μετά απο καιρό) πήγα να το ξανατρέξω και μου έβγαλε πάλι αυτό το
πρόβλημα.