RPM orphans

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Mon Oct 8 18:23:08 EEST 2007

Ο τίτλος είναι ίσως παραπλανητικός. Η απορία μου είναι η εξής:

Σε μια RPM-based διανομή, υπάρχει τρόπος να βρώ ποιά RPMs ΔΕΝ "εξαρτούν" άλλα
RPMs? RPMs δηλαδή τα οποία να μπορώ να αφαιρέσω χωρίς να "σπάσουν"
dependencies.

Νομίζω ο σκοπός του παραπάνω είναι προφανής. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν μπορώ
αυτόματα με κάποιο τρόπο να πάρω μια λίστα των RPM αυτών, ώστε να αφαιρέσω
αυτά που δε μου χρειάζονται...

Thanks in advance,

Θοδωρής

Υ.Γ. Παρακαλώ πολύ να αποφευχθούν σχόλια του τύπου "βάλε ubuntu / debian /
mint / knoppix / gNewSense/ etc."

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"