usb wireless adaptor

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Fri Oct 5 10:40:43 EEST 2007

On Thu, 4 Oct 2007, Θοδωρής Λύτρας wrote:

> Επομένως η όποια
> μελέτη ολοκληρωθεί μετά από χρόνια, δεν θα πείσει κανέναν.

Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι ότι σε τέτοια ζητήματα γίνονται όλα με
βάση το κέρδος των εταιρειών και την αρχή "αθώο μέχρι αποδείξεως του
εναντίου". Για ζητήματα δημόσιας υγείας έπρεπε να ισχύει η λογική "better
safe than sorry" (όπως λένε και οι Αγγλόφωνοι). Λέγεται ότι π.χ. στη Ρωσία
τα όρια ασφαλείας που είχαν ξεμείνει από την ΕΣΣΔ ήταν πολύ χαμηλότερα απο
αυτά στην ΕΕ (να μην μιλήσω για τις ΗΠΑ)...

Έχω ακούσει κάτι απίστευτες οικονομο-νομικο-λογικές αηδίες σε σχετικές
συζητήσεις για δικαιώματα στο ελεύθερο εμπόριο κλπ, και κανείς δεν βάζει
μέσα στην κουβέντα τα δικαιώματα του Χ. Τυχαίου που στο κάτω κάτω δεν
φταίει σε τίποτα να τρώει στη μάπα τα ραδιοκύματα από την κεραία κινητής
τηλεφωνίας που του έβαλαν στο απέναντι κτίριο. Νομίζω ότι το ατομικό
δικαίωμα στη ζωή και την υγεία είναι πολύ σημαντικότερο απο οποιοδήποτε
εταιρικό "δικαίωμα" στο κέρδος.

Κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε απο τη στιγμή που υπάρχουν αμφιβολίες να
αποδείξουν οι εταιρείες ότι τα προϊόντα τους είναι ασφαλή, και όχι εκ των
υστέρων να προσπαθούν οι γιατροί να αποδείξουν το αντίθετο, όταν πλέον η
de facto κατάσταση ουσιαστικά απαγορεύει οποιαδήποτε αλλαγή.

Άλλο τώρα που όλοι πλέον (και εγώ μέσα) συμπεριφέρονται λες και το κινητό
τηλέφωνο και τα wifi είναι απαραίτητα για την επιβίωση...

Φιλικά,

Θεόδωρος Καλαματιανός