πως παίρνετε τον kernel σας;

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Wed Oct 3 23:29:46 EEST 2007

When the date was Wednesday 03 October 2007, Giorgos Pallas wrote:

> κονσέρβα ή φρέσκο;  :-P
>
> Κάνετε compile από τα sources με ό,τι χρειάζεστε, ή χρησιμοποιείτε τους
> έτοιμους modulαριστούς των διανομών σας; Προτείνεται μια από τις δυο
> μεθόδους για κάποιες συγκεκριμένες χρήσεις;

Σε production μηχανήματα (με ελάχιστες εξαιρέσεις) τον kernel της διανομής.
Στα δικά μου μηχανήματα custom build, συνήθως παντελώς minimal και χωρίς
modules. Γενικά, οι stock kernels έχουν το πλεονέκτημα ότι τα έχουν όλα και
συμφέρουν. Επιπλέον, bug fixes και security vulnerabilities "διορθώνονται"
με ένα απλό update. Σε ένα ετερογενές, σε hardware, περιβάλλον, αυτό σώζει
πολλά Σαββατοκύριακα.

--
 Michael Iatrou