εθελοντές για bug που σχετίζεται με χειρισμό keyboard σε GTK?

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue Oct 2 11:10:58 EEST 2007

Giorgos D. Pallas wrote:
> [...]
Παρακαλώ πολύ να λείπει η λέξη "λειτουργικό" από την συνέχεια των
συζητήσεων σας. Δεν είναι θέμα του λειτουργικού αλλά θέμα των από πάνω
αυτού εφαρμογών, που είναι ως γνωστόν τρέχουν σε πολλά λειτουργικά. >
> Ήμαρτον ρε συ!
> Το θέμα είναι *που* στο πληκτρολόγιο έχουν μάθει τα χέρια σου να
> πηγαίνουν για συγκεκριμένες λειτουργίες.
Τώρα άμα κάποιος σου απαντήσει "να μάθουν να πηγαίνουν αλλού τα χέρια
σου" θα φταίει; Οχι τίποτα άλλο ... είναι ο τρόπος που θέτεις το θέμα

Κατά τα άλλα επειδή μέχρι να βγάλετε νόημα από το θέμα θα έχετε φτάσει
τα 60. Ctrl+Ins,Shift+Ins,Shift+Delete. Α και παίζουν και σε windows...

Δεν είπε κανείς για πλήρες
> localization των πάντων, αφού και αυτό όπως το προτείνεις με το
> Ctrl-A(kyrwsh) θα δημιουργούσε το ίδιο πρόβλημα αλλά από την ανάποδη!

Μόνο ο Ρικούδης θα μπορούσε να το προτείνει αυτό...

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074