εθελοντές για bug που σχετίζεται με χειρισμό keyboard σε GTK?

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Tue Oct 2 09:58:35 EEST 2007

Christos Ricudis wrote:
> Den yparxei ^Ψ. Telos. Ean kapoios 8elei, mporei xalarotata na pros8esei ena
> CTRL_C sto katallhlo modifier combination tou XKB arxeiou tou. To pragmatiko
> erwthma einai : Poso poly 8eloume na kanoume ena leitourgiko pou DEN einai
> windows na symperiferetai san na htan

Το να μπορείς να χρησιμοποιείς τα keyboard shortcuts όταν έχεις το
πληκτρολόγιο γυρισμένο σε άλλη γλώσσα νομίζω είναι πραγματική ανάγκη και
όχι ιδιοτροπία των lamer Windows χρηστών. Αρα το 'Πραγματικό Ερώτημα
(C)', μια και όπως υποννοεί η λέξη, ένα 'λειτουργικό' πρέπει να είναι
πρώτα απ'όλα λειτουργικό, πρέπει να τεθεί πρωτίστως από τη σκοπιά του
χρήστη, και όχι του OS-developer που το έθεσε ο Ρικούδης. Δεν είπαμε το
linux να γίνει windows, αλλά μερικά πράγματα που έτυχε πρώτα να
υλοποιηθούν στα windows και είναι λειτουργικά, γιατί να τα απορρίπτουμε;

Γ.