Re: εθελοντές για bug που σχετίζεται με χειρισμό keyboard σε GTK?

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Oct 1 17:37:19 EEST 2007

On 10/1/07, DJ Art <djart at linux.gr> wrote:
> [...]
> Όχι, δεν υπάρχει ^Ψ, αλλά μια GUI εφαρμογή οφείλει να κόψει το σβέρκο
> της και να κάνει trap το Ctrl + 'οτιδήποτε πατιέται με το πλήκτρο που
> βρίσκεται (χωροταξικά) στη θέση του C'. Αυτό επιτάσσει το usability.
> Και επειδή δεν είναι (ευτυχώς) όλα χύμα, δε θα έπρεπε ουτε καν να
> ασχοληθεί μια GUI εφαρμογή με τέτοια θέματα, αλλά το framework/toolkit.

σωστά!

> Οπότε το αμάρτημα του Mozilla/Firefox είναι πως δεν κάνει σωστή χρήση
> του GTK toolkit στο οποίο φαίνεται να είναι (μισο)γραμμένος.
>
> Απλά τα πράγματα και καμιά σχέση με το xkbcomp και το keyboard mapping.
> Το πρόβλημα (νομίζω) έχει λυθεί στο GTK, οπότε μετά από τόσα χρόνια που
> το συγκεκριμένο Mozilla bug είναι ανοιχτό, έλεος πια, ας κάνουνε και
> τίποτα σοβαρό.

αν μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες (ή κάποιο pointer σε
αυτές) ίσως καταφέρουμε να ξεκουνήσουμε κάποιον από τους αγγλόφωνες
developers να ασχοληθεί

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651