tar archives και corruption

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Nov 29 18:41:16 EET 2007

On Thu, 2007-11-29 at 18:05 +0200, V13 wrote:

> [...]
>
>   Isxyei to idio kai sth periptosi poy xalasoyn ta metadata? Sth periptosi poy
> anafereis kai to tar thn idia akribos symperifora tha eixe (xoris to
> checksum).
>
> <<V13>>

Να σημειώσω ότι η πιθανότητα να υπάρξει βλάβη λόγω κακής εγγραφής σε
κάποιο δισκάκι είναι υπαρκτή και μάλιστα πολύ υπολογίσιμη. Με το
συγκεκριμένο μοντέλο burner (έχω 2 ίδια για την ακρίβεια) είχα διάφορα
προβλήματα στο παρελθόν σε περιβάλλον linux και με διάφορα είδη dvd
discs. Αυτό που με καίει είναι, αν χαλάσει το δισκάκι σε ένα σημείο, να
μην χάσω όλο το archive, αλλά να μπορώ να κάνω extract όλα τα data,
εκτός από εκείνα που βρίσκονται στη χαλασμένη περιοχή.

Αν καταλαβαίνω σωστά, στην περιοχή των metadata αποθηκεύονται τα
checksums. Όντως, είναι πολύ σημαντικό να μπορούν να γίνουν extract τα
αρχεία ακόμη κι αν το corruption συνέβη στο σημείο όπου αποθηκεύονται τα
metadata. Δεν βλέπω όμως κάτι σαν --ignore-crc στα command line options.

Το backup με απασχολεί πολύ καιρό, αλλά μόνο τελευταία αποφάσισα να
ασχοληθώ πιο σοβαρά.

Το σίγουρο είναι ότι δεν βιάζομαι να τα κάνω.