DMA errors...

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Wed Nov 28 23:10:57 EET 2007

Theodore Lytras wrote:
> Στις Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2007 10:11, ο/η Dimitris Botsis έγραψε:
>
> Χα! Διόρθωση: δεν σου ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ (τα windows) για κανένα πρόβλημα. Άλλωστε
> που να καταλάβεις τώρα εκείνα τα κολλήματα στα windows αν οφείλονται στα ίδια
> τα windows ή στο προβληματικό motherboard?!?
>
> Άσε, την είχα πατήσει ο ίδιος με προβληματικό (στον memory controller)
> motherboard...
>
> Θοδωρής

Δεν κατάλαβες, στα Windows παίζει καρφί, χωρίς κολλήματα και παρόμοια.
Αναφέρομαι σε XP Home με SP2. Κανένα πρόβλημα, ούτε κολλήματα, ούτε λάθη
ούτε τίποτα.

Μου έχουν τύχει φυσικά και Windows σε άλλες περιπτώσεις που ξεσκίζονται
στα μηνύματα λάθους στο Event Log, ξαφνικές επανεκκινήσεις, κλπ κλπ
Στην περίπτωση αυτή όμως, όλα είναι μια χαρά και το σύστημα παίζει 24x7
χωρίς πρόβλημα εδώ κι ένα μήνα ως hMailServer.