Oriste giati kaneis de 8elei na xrhsimopoiei Linux.

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue Nov 27 17:07:49 EET 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Οχι είναι «βαριόμουν χτες το απόγευμα και τι να κάνω, τι να κάνω, είπα
> να πηδήξω το usability του boot-loader».  Πολύ κλασικό :P

Τσ τσ... Ντροπή σας να μην καταλαβαίνετε το μεγαλείο του να έχεις emacs
shortcuts παντού. Νόμιζα το είχατε πάρει χαμπάρι ο σκοπός της evil
non-empire είναι να αντικατασταθούν όλα τα προγράμματα(λειτουργικά,
multimedia,file managers,music/video players,every ^$#$# executable)
παντού στον κόσμο από το ένα, το μοναδικό, το εκπληκτικό, το μη χρήσιμο
και μη χρησιμοποιήσιμο(IMBO) emacs.

Με απογοητεύετε...

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074