FYI: λογιστική σε linux

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Nov 23 03:46:13 EET 2007

On Fri, 2007-11-23 at 03:18 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Για παράδειγμα, ακόμα κι αν ένας server τρέχει Linux, δεν δίνει ο
> administrator του το root password σε όλο τον κόσμο επειδή «τρέχει Linux
> άρα είναι `secure'».

Φυσικά όχι :) Αλλά, για παράδειγμα, όταν ο κώδικας είναι διαθέσιμος και
είναι απολύτως βέβαιο ότι οι εφαρμογές-υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου
και του server, έχουν προέλθει από αυτόν, είναι πολύ πιο εύκολο να
ελεγχθεί αν υπάρχει πρόσβαση τρίτων (τρίτοι: συμπεριλαμβάνονται και οι
admins της υπηρεσίας) στα δεδομένα των χρηστών και γενικότερα τι
μηχανισμοί προστασίας υπάρχουν.

Κατα τη γνώμη μου, ο ανοιχτός κώδικας (έστω και σε μη ελεύθερη μορφή)
είναι ισχυρότερο κίνητρο για να εμπιστευθεί κανείς μια τέτοια υπηρεσία
από μια υλοποίηση κλειστού κώδικα.