FYI: λογιστική σε linux

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Nov 22 23:54:02 EET 2007

On Thu, 2007-11-22 at 15:27 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> [...]
> προς ανταγωνιστικές εταιρείες;
>
> Δεν είναι λίγο «επικίνδυνο» να αφήσεις τον πλήρη έλεγχο για backup σε
> μια άλλη εταιρεία όμως;  Προσωπικά θα προτιμούσα κάτι, ας πούμε, σαν
> «συμβόλαιο σταθερότητας», που εγγυάται με νομικά εφαρμμόσιμες ρήτρες
> ότι ΔΕ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ για κανένα λόγο τα λογιστικά δεδομένα της εταιρείας
> μου, επειδή π.χ. έσκασε ένας ATA δίσκος σε «κρίσιμο» server.

> Αυτό δεν το σχολιάζω καν.  Αν δεν είναι native Linux εφαρμογή ή δεν
> υποστηρίζει με native τρόπο Linux-browsers, μου είναι αδιάφορη.  Οι
> «χακιές» του στυλ Wine, δε μου αρέσουν για κρίσιμα δεδομένα.

Οπωσδήποτε τα όσα γράφεις δεν χρειάζονται επιβεβαίωση. Απλά θέλω να
γράψω ότι συμφωνώ απολύτως.

> Ποιός έχει πρόσβαση στα δεδομένα,
> και πώς ελέγχεται αυτό;

Αυτό όντως είναι το ίδιο κρίσιμο με το να χαθούν τα δεδομένα. Πώς είναι
δυνατόν να ελεγχθεί σε κάθε υλοποίηση του μοντέλου application-service
το είδος της πρόσβασης στα αποθηκευμένα δεδομένα? Με μια πρώτη ματιά,
ένα τέτοιο μοντέλο δεν το σώζει ούτε ο ανοικτός κώδικας.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι όλα οδεύουν προς αυτό το μοντέλο.