Γνώμες για βήματα αντικατάστασης server (τρόπος του λέγειν)

costas linuxlists at freemail.gr
Thu Nov 22 16:47:12 EET 2007

Γεια χαρά!

Έχω ένα ρημάδι με opensuse 10.2. Θέλω να το αντικαταστήσω με ένα πιο
αξιόπιστο μηχάνημα (To οποίο πάλι ευελπιστώ να ξεφορτωθώ σε λίγους μήνες).

Το πλάνο μου φαίνεται παρακάτω. Θα ήθελα γνώμες. πχ άν κάτι ξεχνάω ή
υπολογίζω λάθος. (Δεν έχω και μεγάλη εμπειρεία σε τέτοιες κινήσεις)

Τρέχω samba 3.0.25 σαν Primary Domain Controller (NT4).
Σα back end χρησιμοποιώ tdb.
Σε αυτό κάνουν logon (και έχουν home directories) μερικά ρημάδια με
windows και λίγοι χρήστες.

Παράλληλα παίζει ρόλο NIS server (Master)
Έχει τα home directories των NIS χρηστών και τα δίνει μέσω NSF.

Το νέο μηχάνημα αυτή τη στιγμή είναι slave NIS server.

Το σχέδιο έχει ως εξής:
Αντιγράφω το /home στο νέο μηχάνημα (Περιλαμβάνει και τα home των samba
users) και τo κάνω export (NFS)
Κάνω το νέο promote σε master NIS server.

//Ως εδώ, άν βάλω σωστές addresses & hostname, περιμένω να έχω τα linux
clients (NIS & NSF)να δουλεύουν χωρίς οι χρήστες να καταλάβουν καμία
διαφορά.

Αντιγράφω τα /etc/samba/* από το παλιό στο νέο μηχάνημα.
Εδώ πλέον αποσυνδέω το παλιό από το switch, βάζω το IP & HostName του
παλιού στο νέο μηχάνημα.
Κάνω start το samba και το ορίζω να ξεκινάει αυτόματα.

//Στο σημείο αυτό ευελπιστώ να δουλεύουν όλα ρολόι και να την πέφτω για
λίγη ώρα, μέχρι να αρχίσουν να έρχονται οι πρωινοί χρήστες.

Έχει κανείς κάποια πρόταση / υπόδειξη?

Φιλικά,
  Κώστας