FYI: λογιστική σε linux

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Nov 22 11:55:42 EET 2007

πριν μερικούς μήνες υπήρξαν threads για το θέμα οπότε για κάποιους
ίσως είναι ενδιαφέρουσα η παρακάτω πρόσφατη εξέλιξη. Μόλις την πρόσεξα
κι εγώ οπότε δεν την έχω μελετήσει ούτε δοκιμάσει (περιληπτικά λένε
ότι προσφέρουν on line μέσω internet, λογιστική Β και Γ κατηγορίας):

------------------(πετσοκομμένο απόσπασμα)-----------
[...] παρουσιάζει στην ελληνική αγορά την υπηρεσία μηχανογράφησης S1aaS

Η υπηρεσία S1aaS - www.s1aas.gr - βασίζεται στο μοντέλο χρήσης
λογισμικού από απόσταση μέσω Internet [Software as a Service]. Ο
συνδρομητής της υπηρεσίας S1aaS έχει διαρκώς στη διάθεσή του το
λογισμικό και το χρησιμοποιεί μέσω Internet οποιαδήποτε στιγμή
επιθυμεί και από οπουδήποτε επιθυμεί (από το γραφείο του, το σπίτι
του, το γραφείο του πελάτη του κλπ).

Περισσότερα... http://www.s1aas.gr/