USB fax modem ( acm )

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Thu Nov 22 10:49:23 EET 2007

Καλημέρα,

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά, αλλά χρειάζομαι απαραιτήτως USB  modem.
Όσο παράξενο και αν ακούγεται μηχάνημα 4000+ ευρώ, και έχει μόνο μια σειριακή.

Αναγκαστικά θα πρέπει να στραφώ προς την ξένη αγορά μια και δεν φαίνεται να
υπάρχει κάποια αποδεδειγμένα λειτουργική λύση στην Ελλάδα.

Φιλικά
Νίκος Λαδής