greek-to-US

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Wed Nov 21 21:51:52 EET 2007

On Wednesday 21 November 2007 19:15, Georgios Michalogiorgakis wrote:
> Στις Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007 17:48, ο/η Nikos Kouvaris έγραψε:
>
> Αν έχεις KDE αυτό γίνεται εύκολα μεσω του kcontrol-->Περιοχη&
> Προσιτοτητα-->Χώρα/Περιοχή και γλώσσα.
>
> Το πακέτο που χρειάζεσαι για την εκάστοτε γλώσσα είναι το kde-i18n-el (για
> τα ελληνικά κ.τ.λ.).  Για το gnome δεν ξέρω.
>
> --Γιώργος

Στο gnome δε, πριν καν κάνεις login, στον login manager που είναι γνωστός ως
gdm, έχει κάπου μια επιλογή που λέγεται Session -> Language. Άλλαξέ την σε
ότι θέλεις και μετά κάνε login κανονικά.

Μην τρομάξεις, θα σε ρωτήσει αν θέλεις τη συγκεκριμένη γλώσσα να την
χρησιμοποιήσει μόνο για εκείνο το session ή για πάντα, Απάντησέ του όπως
προτιμάς.

Φιλικά,

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)