USB fax modem ( acm )

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Nov 21 12:42:25 EET 2007

On Wednesday 21 November 2007 12:02:41 Nikolaos Ladis wrote:
> Έχει κανείς υπόψη του κανένα καλό usb fax modem (  για Hylafax)  που να
> παίζει στο  linux;

Γενικά οποιοδήποτε modem έχει μεγάλες διαστάσεις και δικό του
τροφοδοτικό είναι hardware modem και επομένως πρέπει να παίζει χωρίς
πρόβλημα, αν και δεν μπορώ να πάρω όρκο. Πάντως εγώ έχω ένα σειριακό
που παίζει με serial->usb converter (αλλά πρέπει να ελέγξεις ότι
παίζει στο Linux το συγκεκριμένο serial->usb). Ο λόγος που έχω
σειριακό είναι ότι δεν έβρισκα usb (αυτό έγινε ενάμιση χρόνο πριν).