adsl apofthegmata

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Nov 21 10:35:42 EET 2007

V13 wrote:
> * Anoigoyme to 'koyti' toy OTE kai blepoyme oti kai ekei epikratei ena mikro
> xaos, alla oxi kati idiaitero.
>
> * Me magika kolpa briskoyme poio apo ta kalodia afora emas. Pithanos tropos
> einai to bale-bgale kalodia mexri na mas kopei to tilefono. Ean exete ena
> polymetro kai ISDN mporeite na metrisete th tasi sta zeygaria kai na deite
> poio exei megaliteri tasi (Sth periptosi moy ta kanonika eixan 50V kai to
> ISDN 90V)

To klassiko kolpo einai na braxykyklwseis to loop sto diamerisma sou,
kai na metrhseis antistash sta zeygh tou katanemhth.

Ayto, bebaia, sthn periptwsh pou xrhsimopoieite thn kalwdiwsh ths
polykatoikias sas, kai oxi thn olokainouria CAT5 kalwdiwsh pou efere apo
to isogeio mexri ton pempto o prwhn sas geitonas.

> * Elegxete opoiesdipote enoseis den fainontai sostes, sfigkete *ligo* tis
> bides klp. Ean deite opoiodipote gymno shmeio sto syrma sas, eite to mononete
> (ean einai endiamesa), eite to bidonete kalitera (ean einai sto akro).
> Elegxete gia pithanes enoseis sto diko sas syrma kai frontizete na tis
> beltiosete ean xreiazetai kati tetoio. Telos, mononete opoiadipote enosi.

Epishs, kalo einai otan ksanaftiaxnete mia enwsh 25 etwn, na kobete ton
xalko poy xrhsimopoih8hke sthn palia kai na gymnwnete ligo kalwdio apo
thn arxh. Ta okseidia tou xalkou exei mikroterh agwgimothta apo to xalko :P

> * (Extra bonus #2) Mononete ta akra (kapoia mporoyn na monothoyn) oste na min
> yparxoyn parasita stis enoseis

Entaksei, twra to gamhses. To epomeno bhma einai na 8wrakiseis me plegma
ka8e zeygos kalwdiwn apo ton katanemhth mexri ton 13o orofo  kai na
geiwseis to plegma - ennoeitai kai sta dyo shmeia, me koinh geiwsh 16
kare, pou katalhgei se rabdo xrusou 8ammenh sto edafos mesa se mia
ypogeia limnh pou kolympane sfairika xrysopsara.

> * !!!PROSOXI!!! TA KALODIA TOY OTE EXOYN *REYMA*, EIDIKA EAN EXETE ISDN. MHN
> TA PIASETE ME TO XERI. XREIAZESTE PENSES H KATI ALLO. 90V EINAI ARKETA GIA NA
> ENERGOPOIHTHOYN/TINAXTOYN MONOI TOYS OI MYS SAS KAI NA PESETE APO TH SKALA
> POY EISTE!!!

Apla den ta exeis piasei arketes fores. Synh8izetai.

> * Ta panta ta kanete me DIKIA SAS EYTHYNH! Exo thn entyposi pos o OTE den tha
> xarei idiaitera an balete xeri sta kalodia toy.

Den einai dika tou. H ey8ynh tou OTE teleiwnei sto shmeio pou to diko
tou akro termatizei sth regletta tou katanemhth ths polykatoikias.