Λεξικό Magenta (.deb) (Runtime error 204 at $081C83F7) ή (Error: Dependency is notsatisfiable:libglib1.2)

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Tue Nov 20 01:02:58 EET 2007

Καλησπέρα σε όλους.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Τον Ιούνιο'07 αγόρασα το λεξικό για linux της Magenta.
Αφενός γιατί το χρειάζομαι, αφετέρου γιατί με χαρά θεώρησα ότι
υποστηρίζω με την αγορά μου μια εταιρία που υποστηρίζει και linux.
Αρχές Αυγ'07 το λεξικό έπαψε να ανοίγει/λειτουργεί, από την στιγμή που
το σύστημα μου (debian-testing) πήγε από την libglib1.2 (η οποία πλέον
είναι στο oldlibs) στην libglib2.0
Έκτοτε έχω επικοινωνήσει πολλές φορές με την εταιρία --με στεναχώρια μου
λέω-- χωρίς αποτέλεσμα... Ο κ. Νίκος Νύκταρης, συνεργάτης της Magenta, 2
και πλέον μήνες από την στιγμή που δήλωσα το πρόβλημα, επεξεργάστηκε το
πακέτο .deb το οποίο όμως δεν δουλεύει στον Η/Υ μου --δουλεύει όμως στο
debian-testing του κ. Νύκταρη οπότε όπως κατάλαβα μάλλον ούτε ο ίδιος
ούτε η εταιρία μπορεί ή έχει τον χρόνο να με υποστηρίξει!
Τέλος πάντων, εταιρία είναι, στην Ελλάδα είναι, συμβαίνουν αυτά, εύχομαι
να είμαι ο μόνος πελάτης με τέτοια αντιμετώπιση, δεν θέλω να την
κακολογήσω ακόμη, την εμπειρία μου περιγράφω...

Ιδού τώρα το πρόβλημα μπας και μπορέσει να βοηθήσει κάποιος από την
σχεδόν πάντα πρόθυμη λίστα (μακάρι να είχαν τέτοια ανταπόκριση και οι
εταιρίες):

ΠΡΟΒΛΗΜΑ + 5 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ
Σύστημα debian-testing

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ Α
Α.1.
Έκανα αφαίρεση της παλαιάς εγκατάστασης ως εξής:
iplaptop:/home/ip/Desktop# dpkg -P mgde
(Reading database ... 134202 files and directories currently installed.)
Removing mgde ...
Purging configuration files for mgde ...
όπου φαίνεται να μην υπάρχει πρόβλημα

Α.2.
και μετά έκανα εγκατάσταση του τελευταίου .deb που δουλεύει στο
debian-testing του κ. Νύκταρη
iplaptop:/home/ip/Desktop# dpkg -i mgde_2006-2_i386.debSelecting
previously deselected package mgde.
(Reading database ... 134166 files and directories currently installed.)
Unpacking mgde (from mgde_2006-2_i386.deb) ...
Setting up mgde (2006-2) ...
όπου φαίνεται να γίνεται κανονικά η εγκατάσταση χωρίς πρόβλημα

Α.3.
και τότε δεν ανοίγει καθόλου η εφαρμογή όπως βλέπετε
iplaptop:/home/ip/Desktop# mgde
Runtime error 204 at $081C83F7
  $081C83F7
  $081C859E
  $081C5899
  $0823E98D
  $0823E6F7
  $0823E6C4
  $081C51E9
  $081C2624
  $080556AD

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ Β
Β.1.
που δούλευε έως τον Αύγουστου που αναβαθμίστηκε η libglib από 1.2 η
οποία βρίσκεται στο oldlibs σε 2.0) ως ακολούθως (για να αγνοήσει το
dependency του libglib1.2 που ζητάει κανονικά):
iplaptop:/home/ip/Desktop# dpkg  --ignore-depends=libglib1.2 -i
golden-linux.deb
Selecting previously deselected package mgde.
(Reading database ... 134166 files and directories currently installed.)
Unpacking mgde (from golden-linux.deb) ...
Setting up mgde (2006-1) ...
όπου φαίνεται να γίνεται κανονικά η εγκατάσταση χωρίς πρόβλημα

Β.2.
και τότε επίσης δεν ανοίγει καθόλου η εφαρμογή όπως βλέπετε
iplaptop:/home/ip/Desktop# mgde
[FORMS.PP] ExceptionOccurred
  Sender=EInOutError
  Exception=File not found
  Stack trace:
  $08057EE3
  $0805963E
  $0805F586
TApplication.HandleException File not found
  Stack trace:
  $08057EE3
  $0805963E
  $0805F586
και ενώ ανοίγει ένα παράθυρο με logo "magenta" σαν να ξεκινάει η
εφαρμογή, βγάζει μήνυμα "File Not Found", πατάω ΟΚ και καταλήγει με
Runtime error 217 at $081AA009
  $081AA009
  $081A7B63
και δεν ανοίγει η εφαρμογή

Β.3
ενώ όταν αντικαθιστώ το  usr/bin/mgde (20-04-2006) με την νεώτερη έκδοση
(30-04-2007) που με είχε συμβουλεύσει η εταιρία το καλοκαίρι να
χρησιμοποιώ καταλήγει
με
[...]
και δεν ανοίγει η εφαρμογή καθόλου (ούτε καν το logo)

Τι άραγε να πηγαίνει στραβά? Πως μπορούμε να το διερευνήσουμε?

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ Γ
Γ.1
Είπα να δοκιμάσω να εγκαταστήσω πάλι το παλαιό πακέτο golden-linux.deb
που έχει η magenta στο site. Χρειάζεται το libglib1.2. Δοκίμασα να το
εγκαταστήσω
παρότι είναι στο oldlibs και βλέπω ότι ζητάει να αφαιρέσει τα πακέτα
libgdk-pixbuf2
libglib1.2ldbl
libgtk1.2
xmms
xmms-wma
Δίστασα να προχωρήσω στην αφαίρεση των παραπάνω πακέτων προκειμένου να
εγκατασταθεί το libglib1.2 για να τρέξει το mgde, διότι δεν ξέρω την
χρησιμότητα τους και φοβάμαι μην "καταστρέψω" το σύστημα μου...
Αν γνωρίζετε να με συμβουλεύσετε πως θα μπορούσα να εγκαταστήσω το
libglib1.2 χωρίς να αφαιρέσω πακέτα, ή αν είστε σίγουρος ότι είναι
ακίνδυνο να τα αφαιρέσω, τοτε θα μπορούσα να δοκιμάσω το παλαιό mgde,
εφόσον βεβαίως δεν μπορεί να φτιαχτεί το νέο να δουλεύει.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ Δ
Δ.1
Στο site της magenta έχει και την επιλογή «Λάβετε το συμπιεσμένο πακέτο
με τα αρχεία σε φακέλους ανάλογους αυτών στους οποίους πρέπει να
τοποθετηθούν.»
Μπας και μπορώ να εγκαταστήσω το λεξικό να τρέχει έτσι? Να το
προσπαθήσω? Πως?

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ Ε
Ε.1
Μπας και μπορώ να βάλω την έκδοση windows να τρέχει με wine?
Παλαιότερα είχα προσπαθήσει και είχε πρόβλημα το wine με τα ελληνικα.
Ξέρετε αν και πως μπορεί το wine να δουλέψει με ελληνικά?

Ευχαριστώ
Ηλίας
6932422882
2107791294 γραφείο