Evolution 2.10.3 Διαχείριση Συνημμένων Εικόνων

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Mon Nov 19 15:01:58 EET 2007

Καλημέρα

Στο Evolution 2.10.3 (και σε παλαιότερες εκδόσεις) έχω το εξής πρόβλημα
που μου κάνει τη ζωή δύσκολη:
Όταν κάποιος μου στέλνει συνημμένες εικόνες βλέπω στο κάτω μέρος του
μηνύματος το βελάκι κάθε εικόνας ξεχωριστά όπου όταν πατάω απάνω του
ανοίγει μέσα στο email η εικόνα (view inline) διότι by default δεν
φαίνεται (hide).
1. Υπάρχει τρόπος να το ρυθμίσω να ανοίγουν όλες οι εικόνες αυτόματα και
με τη μια (δηλ. να είναι view inline το default και όχι το hide) αντί να
ανοίγω κάθε συνημμένα εικόνα μια μια?
2. Υπάρχει δυνατότητα να επιλέξω μια εικόνα και να την κάνω copy-paste
από το email σε άλλο αρχείο, π.χ. odt? (τέτοια επιλογή δεν φαίνεται να
δίνει... και σήμερα αναγκάζομαι να την κάνω save as και μετά να την
ανοίγω με άλλο πρόγραμμα και μετά να την κάνω copy-paste...)
3. Υπάρχει δυνατότητα να επιλέξω πολλές εικόνες μαζί, ώστε μετά να τις
κάνω copy, save, κλπ? (Το ctrl ή shift δεν δουλεύει σε αυτή τη
περίπτωση... και σήμερα αναγκάζομαι να το κάνω για κάθε εικόνα ξεχωριστά
μια-μια...)

Υπάρχει άλλο πρόγραμμα αντί του evolution που να είναι καλύτερο σε αυτά?

Τρέχω debian-testing και ubuntu (σε διαφορετικά PCs)

Hl;iaw