Kartes diktyou (Htan: Πολύ αργό samba σε etch)

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Nov 19 11:30:51 EET 2007

Antonis Christofides wrote:

> Απορία: σ᾽ ένα σέρβερ έχω μια onboard Marvell 88E8053 PCI-E Gigabit.
> Παλιά δεν υπήρχε καθόλου driver, οπότε είχα βάλει μια κατοστάρα 3c905c
> στο ίδιο μηχάνημα. Στο sarge (2.6.8) υπήρχε driver, αλλά δεν θυμάμαι
> τι προβλήματα είχε, οπότε είχα βάλει 2.6.12 και δούλευε. Μετά, στο
> etch, 2.6.18, ενίοτε έβγανε kernel panic, οπότε αποφάσισα ότι έχω κι
> άλλες δουλειές και ξαναενεργοποίησα την 3c905c.
>
> Υπάρχει πρόβλημα με τις Gigabit; Ή μόνο με τη δικιά μου Marvell και
> την άνω Realtek;

2x Broadcom Corporation NetXtreme BCM5751 Gigabit Ethernet PCI Express
με tg3 driver. Απροβλημάτιστες για 2,5 χρόνια τώρα(και πολύ κίνηση).

Πριν τον tg3 βέβαια την έβλεπε ένας άλλος driver που ούτε καν τον
θυμάμαι γιατί δεν πρέπει να τον έζησα για πάνω από 2 ώρες. Ηταν κατά το
setup(debian 3.0) και πάλι καλά που έπαιξε.

> [...]
> πρώτο μου linux server το 1998 μου είχε βγάλει την πίστη, αλλά έκτοτε
> δεν έχω το παραμικρό και φυσάει και σήμερα. Και μάλιστα όποτε μου
> έφερναν μηχάνημα που συμπεριφερόταν παράξενα και υποπτευόμουν
> hardware, απέκλεια το να είναι πρόβλημα της κάρτας δικτύου αν η κάρτα
> ήταν 3com - και όντως μέχρι σήμερα δεν νομίζω πως έχω δει χαλασμένη
> 3com. Μου έχει τύχει όμως άθλιο switch 3com, που πλήρωσα 100 ευρώ για
> να έχουν αξιοπιστία οι server, και πολύ συχνά έπεφτε και έβγαινε εκτός
> τη στιγμή που όλα τα level one των 30 ευρώ δούλευαν θαυμάσια.)
Τώρα να πω πως δυσκολεύομαι να πιστέψω το δεύτερο σκέλος;

if ( Level One && Θαυμάσια ) {
	unless ( ελάχιστη κίνηση ) {
		you are doing smt wrong or god loves you;
	}
}

Για το πρώτο δεν έχω τίποτα ιδιαίτερο να πώ πέρα από ότι το δικό μου
8άρι 3com εάν έχει 8 πελάτες πάνω(no-uplink) μόλις ζεσταθεί λιγάκι τα παίζει

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074