Δεν εμφανίζει dialog και msgbox

Mystical Groovy djzet1 at otenet.gr
Sun Nov 18 19:40:49 EET 2007

Καλησπέρα σας και πάλη,

αφού ψάχτηκα λίγο στο net

έγραψα κάτω απο το searchbutton μου

KURL fileName = KFileDialog::getOpenURL();

μόνο σε αυτήν την μορφή το KURL δεν μου έδωσε errors, βέβαια έπρεπε να
συνδέσω το kdevelop με την βιβλιοθήκη
$(LIB_KIO),

anyway είπα να φτιάξω και το aboutbutton το οποίο θα έδεινε ένα msgbox
με διάφορες πληροφορίες για το πρόγραμμα.

έτσι έγραψα

void PackageInstallerWidget::aboutbutton()
{
KMessageBox::about( this, "TEST", "TEST" );
}

ευτηχός δεν μου έδωσε κανένα error και μέσα στην τρελή χαρά που κατάφερα
να κάνω για μια φορά στην ζωή μου build χωρίς errors εκτέλεσα το
πρόγραμμα, πατάω στο searcbutton.. dialog πουθενά!?!
..
πατάω στο aboutbutton.. msgbox πουθενά!?!?!?

βαράω μια ένεση και στέλνω αυτό το mail.

btw, έχω γράψει ακριβώς τα ίδια στο linuxforum.gr αν κάποιος απο εσάς
τυχαίνει να είναι μέλος αν θέλει μπορεί να απαντήσει και εκεί.