daemon monitoring

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Nov 16 17:59:48 EET 2007

On 11/16/07, V13 <v13 at v13.gr> wrote:
>   Gia na min analonomaste sto na se prospatho na se peiso oti *DEN* einai kalo
> na ksanaksekinaei kati aytomata, as stathoyme se ayto. Pote soy xreiastike to
> monit kai gia poio logo eixe psofisei oti psofise?

...ουφ... δες τώρα που πρέπει και να δικαιολογηθώ...

Όταν έτρεχα sarge, έπρεπε να εγκαταστήσω κάποια πακέτα από testing
επειδή χρειαζόμουν για κάτι τις συγκεκριμένες τους εκδόσεις. Μόλις
εγκατέστησα τα πακέτα αυτά, που έκαναν upgrade και μερικές
βιβλιοθήκες, μία υπηρεσία μου (το bind ήταν; δεν θυμάμαι) ψοφούσε σε
τυχαία χρονικά διαστήματα. Επειδή είχα δοκιμάσει τότε να κάνω ένα
πληρες upgrade σε testing σε ένα μηχάνημα και δεν μου έπαιζε(κάτι με
την samba και kerberos αν θυμάμαι καλά), δέχτηκα το ότι θα μου ψοφάει
το bind κάθε λίγο, μέχρι να δω τι θα κάνω. Μόλις το etch έγινε stable
και ξαναδοκίμασα το πλήρες upgrade και όλο το σύστημα ήρθε σε αρμονία,
τα τυχαία crashes σταμάτησαν.

Άσχετο: (ΟΚ, *πιο* άσχετο): To gmail που χρησιμοποιώ μου δείχνει στα
δεξιά targeted ads σχετικές με τα e-mail που διαβάζω τη δεδομένη
στιγμή. Ειδού τι μου έβγαλε, διαβάζοντας το thread...