Πολύ αργό samba σε etch

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Fri Nov 16 19:58:47 EET 2007

costas wrote:
> Φίλε Δημήτρη,
>
> Παρόμοια κατάσταση είχα στο δίκτυό μου. (OpenSUSE 10.2 - SAMBA 3.0.25 -
> Clients Linux-openoffice & XP με openoffice ή ms office. Το πρόβλημα
> εμφανιζόταν μόνο σε όσα clients είχαν εγκατεστημένο MS Office και όχι
> όπου έχω linux ή open office σε windows)
>
> Εκτός από wins, LOCKS, θέματα δικτύου κτλ που ήδη αναφέρθηκαν
> -- Είχα από όλα :)
>
> Με βοήθησε πολύ και το εξής:
>
>  Στα μηχανήματα που έχουν ακόμα MS Office απεγκατέστησα ό,τι κομάτι του
> ms office έχει να κάνει με html, web, internet (εκτός του outlook).
> [...]

Φίλε Κώστα,
σ'ευχαριστώ για την απάντηση.
Κατι παρόμοιο διάβασα και σε ένα άλλο forum του εξωτερικού (του ubuntu
νομιζω). Εκει μάλιστα αναφέρει ότι αν σταματήσει το service "Webclient"
τότε το πρόβλημα λύνεται. Το δοκίμασα αλλά πάπαλα - πάλι τα ίδια.
Οπως εγραψα σε προηγούμενο post, εχω ήδη εγκαταστήσει samba σε debian
3.1 (2.4 kernel) στο ίδιο μηχάνημα και το πρόβλημα λύθηκε.
Δεν ξέρω τί φταίει ακριβώς, αλλά είναι εκνευριστικό.
Οσον αφορά την συμβουλή σου σου για ύπνο, καλά θα ήταν...

Παρεπιπτόντως, γράφεις με λάθος μορφοποίηση.
Πρέπει να γράφεις από κάτω από τα υπάρχοντα κείμενα στα replies και όχι
από πάνω.
Πρόσεχε, κινδυνεύεις να σε χαρακτηρίσουν ασεβή !
Ριξε μια ματιά σε προηγούμενα post του thread αυτού.